Vilken är eran favorit?

Hej igen! Vilken är eran favorit av alla i The hills- gänget?
Själv gillar jag Lauren bäst. Hon känns så naturlig och ärlig, sen älskar jag hennes stil också. Tråkigt att hon inte gör fler avsnitt av The Hills. Förhoppningsvis är Kristin Cavallari ett bra tillskott.

Många kanske undrar varför jag startade denna blogg när det finns flera andra om The Hills och om Lauren. Svaret är dels för att många av bloggarna om The hills och om Lauren tog bloggpaus. Ett annat själ är att ja tycker det är för lite bilder och diskussion i de bloggar som finns. Ska verkligen göra mitt bästa för att få till den bästa bloggen om LC. Skriv gärna vad ni vill att jag ska ta upp i bloggen :) Det uppskattas!

 

 

Kommentarer
Postat av: sara

Heej!

Audrina, hon e så cool å snygg ju!

Kan inte du blogga om henne oxå?

xoxo

2009-06-14 @ 00:41:13
Postat av: C A R O L I N

vill du få en länkning?

skicka isåfall en komentar i min blogg så berättar du lite om vad du bloggar om m.m. om du vill kan du skicka en bild på dig också:) läs mer på inlägget "vill du bli länkad?" där ska du alltså komentera också! kram./

www.ccarolinengman.blogg.se

www.ccarolinengman.blogg.se

2009-06-14 @ 02:08:33
URL: http://ccarolinengman.blogg.se/
Postat av: lisa

Brody Jenner, så sjuukt snygg!



bra blogg! :)

2009-06-14 @ 13:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0